Tuesday, December 30, 2008

First Step at The Beginning of 2009

22:37
Entri pertama aku ditulis di dalam blog pertama aku. Before ni, dah terdetik nak buat blog. Tapi kemalasan + kesibukan aku (malas yang lebih!!) menyebabkan niat tu merewang-rewang dalam kepala je. So, menjelang tahun baru Hijrah 1430 dan 2009 ni, aku akan serius dalam hidupkan blog ni dan akan jadi lebih rajin!

Nak fikir name dengan blog tittle pun aku dah jenuh perah otak. Bukan ape, kekadang otak aku ni lambat sikit berfikir. Ikut mood dan keadaan. Kalau tak kena angin, macam siput je segala proses impulse saraf kat otak aku ni. Tapi bila kena tyme ok, otak aku laju plk berfikir.

Nama blog ni pun aku dapat masa tengah goreng telo mate kerbau petang td utk makan mlm. So, rasanya kena la dgn "simple but tasty".

Harap blog ni dapat memberikan informasi dan keceriaan kepada semua pembaca.
.

Ape azam tahun baru kau? (Soalan lazim tahun baru yang tak pernah expired)




0 comments:

Template Design | Elque 2007